Monday, August 29, 2011

trial is coming

pkre yang buat aku takot adelah peperiksaan .ia amat menggerunkan aku .aku bukan budak yang pandai jadi perlu usahe lebih sikit .aku nak smue impian aku tercapai .jadi aku kne ushe .even ia sukar sekali pun .bak kte perpatah dimane ade kmhuan di situ ade jalan .oleh kerane nakkan keputusan yang bagos aku akan membawa buku setiap kali aku pergi raya .bace tak bace itu belakang cte yang penting usahe 2 ade kan ??so spe2 yang menduduki trial spm ni diminta jangan berya sakan sanggat ea sayang2 ku.ingat kte perlu ade seberape banyak yang mungkin A+ dalam SPM nnt .

doaku pade ALLAH:

Ya ALLAH kau ampunkan la segale dosaku ,kau berikan la hati ku tenang semase menjawab soalan itu nnt ya ALLAH aku memohon hanye padeMU pencipta sekelian alam .kau kabulkan doaku ini supaya impianku tercapai . AMIN .

No comments: