Friday, November 25, 2011

just nothing

what ??im ok la .im really2 ok .nothing happen at me it just my SPM examination .even susah sekali pun kena jawab juga .kalau tak mane nak dapat markah kan .urmm .buat mase ni just math yang agak susah sikit .sebab soalan yang dijangka kluar tak keluar pun .sejarah yang selame ni susah gile pun agak senang .sebab banyak soalan tanya pasal 'PENDAPAT ANDA ' so agak senang la  .BM is the first subject yang kena jawab ,agak senang tapi tak tahu la pemeriksa cakap ape dengan jawapan saya .jawab memang la senang tapi penande mesti pening kepala nak tanda soalan yang kite kate senang 2 .tapi berserah je la pade ALLAH .kputusan kite semua ALLAH dah catat kat atas sane .die dah tahu saya dapat berapa A nnt .bukan saya je tapi semua orang so berdoa la banyak2 .tapi kena ingat jangan ingat pade die time susah je time senang kite lupa kan die ALLAH la yang banyak membantu kite selama ni .die yang beri kite ktenangan kat dunie ni dan ketenangan kite mase jawab exam mase tu .sesiape yang bace blog saya .doakan saya semoga berjaya dunie dan akhirat .aminn .

No comments: