Wednesday, October 26, 2011

cinta

sebagai manusia kite tak perlu mengharapkan sesuatu 2 akan menjadi milik kite .tak kire dari segi ape pun 'CINTA' , 'KEBAHAGIAAN' , 'SUKA' ,even 'SEBUAH RUMAH BANGLO' .dalam situasi saya sekarang ni adalah dari segi cinta .kisahnye bermula disini ,ade seorang jejake yang telah termasuk dalam jiwa dan hati saya tetapi saya tidak tahu bahawa dia menyedari itu atau pun tidak tak pun die mmg tak nak amek tahu .die la lelaki pertama yang saya anggap sebagai cinta pertama saya even saya penah couple dengan yang lain sebelumnye .banyak kisah suka dan duka kami alami bersama sewaktu dulu .tapi lebih banyak suka la dari duka .oleh kerana tidak mempunyai kesefahaman yang seimbang dalam perhubungan cinta kami .hubungan yang terjalin telah musnah .walau apa pun saya tetap teruskan hidup saya tanpanya tetapi kenyataan nya mmg tak boleh .saya telah cube berkali-kali untuk menerima seseorang yang lain dalam hidup saya ,ianya tetap tidak boleh ,cuma die yang ade dalam fikiran saye .saya selalu menangis kerana die tetapi bukan untuk die berasa bangga hanye untuk sedarkan die bahawa ade orang yang lebih mencintai die .dan sehingga kini perasaan itu tidak boleh dipadam even dikikis dengan pisau sekali pun .saya berharap jejaka yang saye maksudkan sedar bahawa saya sayangkan die .saya harap saya mempunyai kebahagiaan yang saya impikan suatu hari nanti .bukan hanya cinta malah semua ketegori diatas .iaitu harapan cinta yang bahagia bole memberikan perasaan suka dan suatu hari nnt akan ade sebuah banglo milik bersama   .

#jauhberangansampaitakingatdunia =,=' .

No comments: