Saturday, October 22, 2011

me and him

semalam saya keluar dengan hadi .tempat yang dituju ialah city square dimana tempat remaje sekarang pergi .kat situ we were walk together .pas 2 kite orang tangok movie .'REAL STEEL' pilihan hady n saya terima dengan hati yang terbuka .lagi pun cerite 2 mmg best lagi-lagi hady yang belanja .kiteorang duduk dekat 'SEAT COUPLE' .opss is it so sweet .but we are not couple we were just a friend .kat dalam movie saya duduk bahagian atas 2 pun pilihan tempat duduk yang hady pilih .lepas habis wayang kiteorang pergi makan .'tokoyaki' . sedapnya .benda alah ni la yang kite orang makan sedap mey .bende ni panas-panas saya masok kan dalam mulut melecur lidah dibuat nye .terlampau sedap .memang la sebab yang ni pun hady belanje hihihi .dah sedap makan saya dan hady jalan-jalan .saya jumpe angry bird .comel sanggat nak beli tapi tak bawa duit .lagi satu , saya jumpe baju yang saya nak .kemeje pokadotk cantik gila tapi tetap tak boleh beli begitu jugak dengan anting-anting burung hantu .sedih,ni semua sebab lupe mintak papa duit .sedihkan :'( .tak pe la lain kali boleh belikan .dah jalan mesti la kene balik .tak kan nak tidur kat CS pulak .so hady hanta saya sampai saya naik bus .dah dalam bus saya tak boleh berhenti seyum sebab terlampau happy .satu hari bersama hadi walaupun saya kurang sihat .bukan senang nak tunggu mamat tu cuti .ape pun thank for hady sebab belanje and temankan saya tengok wayang .dan layan keranah saya  .i will miss that time .sampai sekarang tak boleh berhenti senyum .macam jatuh cinta la pulak la kan .takut la .

No comments: