Wednesday, December 28, 2011

.......................

aku kehilangan dia buat selame-lamenye .die tidak akan kembali lagi kerana ade peganti aku .aku ditinggal kseorangan .die tidak lagi hirau kan aku .die lebih suke aku merajok dan tidak lagi tegornye .die tidak lagi lindungi aku .aku memang mencari mase untuk berbual dengannye tetapi aku tidak mahu m'ganggunye dengan msg yang masok dari telefon bimbitnye yang lagi penting itu .aku tak tahu kenape bgitu mudah aku menyayangi kau dan begitu mudah kau menyakiti hati aku .rasenye seperti tusukkan pedang yang sangat mendalam .kau pergi tinggalkan aku waktu  kau gembira dgn si die sampaikan hari pertemuan kite yang terakhir kau tidak hiraukan aku .kau lebih memilih m'balas msgnye .aku hanya mampu melihat wajahmu sedangkan aku teringin memegang wajahmu buat kali terakhir pertemuan kite .tapi malangnye aku tak berkesempatan .

aku selalu menyakekan bahawe pertemuan kite yang terakhir ni kau memberi perhatian lebih padeku .tapi malangnye tidak .kau hanye mementingkan msg itu aku hanye ingin satu hari untuk kau temankan aku hanye kau dan aku tiade satu gangguan pun .tapi bukan itu yang aku dapat .lepas ni tiade lagi orang yang memanggil aku .SWEETY , BB ,COMEL ,MAK CIK SENAH  dan KUDA .

semenjak aku bertemu semula denganmu setelah 2 tahun kita berpisah ,aku berasa amat gembira kerana aku dapat bertemu semula dengan lelaki yang aku rindui dan cintai  .tapi aku tidak bole memaksa dirimu untuk terime diri aku ini .aku bahagia jika kau bahagia .aku terima segala dugaan ini walaupun ia sakit sekali .

aku memohon maaf pademu jika aku melakukan kesalahan yang membuat dirimu merasakan aku tidak bergune dan hanya mggu ketenteraman hidupmu .aku harap kau halal kan makan minum yang kau penah berikan padeku .kau ikhlaskan la semua pemberian yang telah kau berikan padeku .aku amat menghargai semua tu .aku akan simpan sehingga aku pergi buat selame-lamenye .

untungnya wanita yang telah tertambat dihatimu .tersangat untung .mungkin aku banyak kekurangannye sehingga kau tidak pandang aku langsung .aku tahu kau inginkan yang terbaik untuk kau .sekarang mesti kau telah temuinye .jadi aku akan gembira dgn kebahagiaan mu .aku sentiasa doakan kebahagiaan kau dunia dan akhirat .

wahai si die aku tetap menyayangi kau walaupun kau sudah membenci aku dan sudah menyakiti aku .akhir sekali aku ingin kau menjadi seorang yang setia tanpa menyakiti hati wanita lagi .wanita malang seperti aku .kau tak rase bertape sakitnye hati ni .kau jage diri kau baik-baik wahai  BFF ku yang disayangi .dirimu akanku kenang buat selama-lamanya .

No comments: