Monday, April 2, 2012

ahmad firdaus

*one day i caught myself smiling for no reason . . . 
  then i realized i was thinking of you . . . . . . . . . . . 

AHMAD FIRDAUS is the one who make me smile and dia la lelaki yang telah mcuri hati saya  .13.02.2012 tarikh terindah bagi saya .AHMAD FIRDAUS seorang yang memahami ,caring dan boleh dipercayai .*buat mase ni la  .hee .and yang paling special ,die dah kenalkan saya pade mama and semua family dia .sweet kan .hee .

bie ,i hope u can be honest with me and always take care of me .terime seadanya saya .saya bukan seorang wanita yang sempurna .tapi saya akan cuba menjadi yang sempurna untuk awak .walaupun awak orang yang keempat antara orang yang saya paling sayang .ur are still my bubu ,my hubby and busuk .hehehe .




 *if u live to be 100 day . . . . . . . . . . . . . 
  i hope i live to be 100 minus 1day .. . . . 
  so i never have to live without you . . . . 


 *if  i could give you one thing in life .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  .....
i  would give you the ability to see yourself though my eye  . .
only then would you realize how special you are to me  . . . ..


I LOVE YOU SO MUCH ..


No comments: