Saturday, June 30, 2012

AHMAD FIRDAUS

HAI my lovely blogger .


FATIN NAJIHA JUMA'AT 
saya seorang wanita yang hanya dimiliki oleh AHMAD FIRDAUS dan tiada siapa pun boleh mencuri hati dan kasih sayang saya daripada dia .saya juga berjanji akan cuba setia dengan AHMAD FIRDAUS kerana itu juga janji dia pada saya .saya akan menjaga hati AHMAD FIRDAUS supaya dia tak kan lari daripada saya .cuba menjadi seorang yang setia adalah impian saya dan juga impianya .


AHMAD FIRDAUS .
saya sayang dia sangat-sangat dan itu bukan satu tipuan .itu jujur dari lubuk hati saya yang amat mendalam  .saya amat memerlukan dia ketika saya dalam apa keadaan sekali pun .dia amat penting untuk saya .dia bagai satu ilham dalam keadaan saya kerungsingan .dia segala-galanya bagi saya .tanpa dia saya tidak tahu apa akan jadi pada diri saya .ini bukan ayat jiwang tapi ini ayat yang ada dalam hati saya .saya hanya merasa dan tidak menyuruh awak semua percaya .itu hanya perasaan saya pada AHMAD FIRDAUS dan saya tak nak ada orang lain merasakan perasaan itu pada AHMAD FIRDAUS .saya je boleh rasa . 




AHMAD FIRDAUS
FATIN NAJIHA 
(AFN)


by : fatin najiha jumaat ...

No comments: